top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverKreetje

Wat zijn je rechten nu eigenlijk, ovj klaagschrift indienen ja/nee?

Bijgewerkt op: 4 mrt. 2020

Ok dit heeft zin als je onder 800 ugl of iets in de richting uitkomt.



daarboven vergeet het maar. Beter rechtszaak afwachten.

Hoe dit nu zit of zat koste mij even, dank aan wat mensen van fok.nl en ovj. Maar zinloos boven 800 ofzo gaat rijbewijs naar cbr ook al zegt de rechter je krijgt dit terug (bij de dus vervroegde zitting nav je klaagschrift.



ok fucked dus,,,,

even mijn idee 2000 kosten cbr 1000 ovj en nog evt taakstraf,. Dat voor eerste keer fout in gegaan....

Laat staan gemiste inkomsten nu uit werk. ik kom wss in de cel omdat ik niet eens de boete kan betalen nu...


hou jullie up to date...

30 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

17-mei-2020 - Corona - justitie - cbr

Om maar weer eens een update te geven. Ok helemaal in het begin had ik het allemaal nog ok geregeld enzo. Dat was net voor het corona gedoe en maatregelen. Ik had dit zonder rijbewijs nog kunnen doen

En toen was er ineens corona crisis, wat nu, lees..

Ok mijn sector is niet de enige getroffen hierin. Alle jubel gaat wel uit naar de zorg enzo wat wat mij betreft ook totaal tercht is. maar tegelijkertijd ligt er een hele rest op zijn gat, contract

12 maart, 2020 - Met het OV en hoe gaat dat

Het valt opzich onwijs mee met de vertragingen moet ik zeggen. Nu ben ik er nu natuurlijk stuk vroeger en later bij als dat ik nog student was. Vannochtend paar min met intercity, maar had geen overs

bottom of page