top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverKreetje

12 maart, 2020 - Met het OV en hoe gaat dat

Het valt opzich onwijs mee met de vertragingen moet ik zeggen. Nu ben ik er nu natuurlijk stuk vroeger en later bij als dat ik nog student was. Vannochtend paar min met intercity, maar had geen overstap. Die verbinding van leiden CS en Utrecht CS is voor mij belangrijk en wonderswaarlijkl rijdt die echt wel optijd. Soms moet ik trouwens een station eerder of later ivm een station daartussen en dan kan het nog wel eens mislopen met een overstap. Maar zolang ik die beperk tot als het alleen hoeft gaat dit redelijk,. Moet ik nog teringvroeg mijn bed uit wel om met de bus weer naar leiden te komen,. Maar het sluit nog redelijk aan. Met de auto naar Utrecht zou nl ongeveer ook een uur kosten. Met de trein 1 uur en een kwartier. Maarja kan natuurlijk niet zelf rijden nu met een bus vol gereedschap en spullen, das het nadeel en krijg die tijd met ov nu niet vergoed (wel de kosten). Al met al is het een heel onhandige en nadelige situatie voor wg en mij. Dus hopen maar dat ik mijn rijbewijs snel terug kan krijgen, ga er desnoods 80 uur voor schoffelen ofzo en dikke boete als ik onder alle cbr shit uit kan komen. Maarja apart orgaan he is niet wetgeving of uitspraak rechter, maar als ze moeilijk worden kunnen ze je jaren en jaren (hoor 10 al) van btw iemand van fok maar via DM voor je weer je normale status hebt. Dat is toch wel erg overdreven hoor.... maargoed we zullen zien, hou jullie wel op de hoogte Reken wel net als vandaag moet ik bij de Duitse grens zijn in een hippekutte veen dorpje daar ergens. Maar afspraak is 8 uur bij de klant. Ok collega woont op 15 min van utrecht cs. Mijn vroegste bus mogelijk gaat om 5:15 en dan ben ik 6:35 op Utrecht CS. Dan meerijden en gaat ook de klok aan uurtijd betaald lopen voor mij. Maar dat is nog 1.5 uur rijden dan. Dus voor we op de klus zijn is het meer als 3 uur verder, en reken dan dat heb ik ook weer terug, we doen er 2 per dag dan normaal tweede was bij Den Bosch ergerns maar is nog 1 uur rijden weer tot utrecht cs. En dan weer 3 kwartier trein en half uur bus. Plus nog even dat ik moet wachten omdat dat natuurlijk nooit precies aansluit. Nu staat daar een vleugel op utrecht cs en speel ik nog wel eens wat zelf of kijk. En kan daar boodschappen doen ook gelijk. Dus ok dat bespaar ik weer. Maar zijn 12+ uur dagen. Hmmmms dit gaat me never nooit niet meer nog een keer gebeuren dus.

18 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

17-mei-2020 - Corona - justitie - cbr

Om maar weer eens een update te geven. Ok helemaal in het begin had ik het allemaal nog ok geregeld enzo. Dat was net voor het corona gedoe en maatregelen. Ik had dit zonder rijbewijs nog kunnen doen

En toen was er ineens corona crisis, wat nu, lees..

Ok mijn sector is niet de enige getroffen hierin. Alle jubel gaat wel uit naar de zorg enzo wat wat mij betreft ook totaal tercht is. maar tegelijkertijd ligt er een hele rest op zijn gat, contract

bottom of page