top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverKreetje

En toen was er ineens corona crisis, wat nu, lees..

Ok mijn sector is niet de enige getroffen hierin. Alle jubel gaat wel uit naar de zorg enzo wat wat mij betreft ook totaal tercht is.



maar tegelijkertijd ligt er een hele rest op zijn gat, contract broertje niet verlengd=ww ik kan al niet meer werken volgende week hoewel (en moet ik toegeven mijn werkgever) zijn uiterste best doet.

Maar er is geen 40 uur per week meer mogelijk. Dat is kut voor hem en mij. Want ok door deze situatie sta ik al op 0 uren voor hem want ander contract getekend in deze kut tijd,


Dus mazzel voor hem zullen we zeggen. Maar dat maakt niet uit. Het blijft mijn fout en de gemeente vult wel aan tot minimum. Euhm moet ik bedragen noemen nu zo... na denk niet zo nu maar ga maar uit van meer als tot 1/3 terug. Denk het is allemaal wel beetje geven en nemen. En dan horen we de zorg nu keer op keer opnieuw of beroepen... en terecht want denk dat daar sowieso al teveel op bezuinigd is.


En wil geen doom-denker zijn hoor, helemaal niet en denk dat iedereen probeert op te krabbelen maar realiseer...... dit is niet na een maand klaar.



Want heb er echt onwijs uitgebreid met mijn werkgever over gepraat nl. En die opdrachten komen wel weer. Dat is het punt niet maar pas na als alles weer compleet klaar is en dan moet het weer iedereen kunnen etc. Ik reken op een augustus max nu.... mark my words over dit alvast.


nouja ik zou jullie graag verder meer vertellen nu weer even. Maar er is niks nieuws even. Behalve dat ik de cbr dingen ga betalen voor onderzoek bloed en psych en dat de rechtszaak nog steeds staat zoals geplanned??? (of zou het denk). Denk niet)



maar ok einde update.


ik ben net zo benieuwd als jullie nl.


voorlopig en dan mag je hopen van wat ze zeggen wat waar is, word er voor mij aangevuld tot minima als ik eronder kom door minder werk = euro of 1000


thanks voor het lezen en tot de volgende keer.

40 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

17-mei-2020 - Corona - justitie - cbr

Om maar weer eens een update te geven. Ok helemaal in het begin had ik het allemaal nog ok geregeld enzo. Dat was net voor het corona gedoe en maatregelen. Ik had dit zonder rijbewijs nog kunnen doen

12 maart, 2020 - Met het OV en hoe gaat dat

Het valt opzich onwijs mee met de vertragingen moet ik zeggen. Nu ben ik er nu natuurlijk stuk vroeger en later bij als dat ik nog student was. Vannochtend paar min met intercity, maar had geen overs

bottom of page