top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverKreetje

6 maart, 2020 - geen nieuws wel berichten van anderen op fora

Ok zonder namen of dingen te noemen. Kreeg nu ook wel berichten van iemand anders privé die wel ook zoiets mee maakte. Ok zonder toestemming ga ik dat niet posten inhoudelijk.


maar blijkt alweer dat je niet de enige bent hoor. Tsja hoe fout het was weten we allemaal. Hoe echt gevaarlijki om zLuke straffen te eisen is wel beetje mijn vraagteken.


Wat me eigenlijk nog het meeste pijn doet, is dat je eigenlijk gelijk al een label hebt als fucking klote alcoholist etc etc. Het maakt niet eens meer uit wat je er tegen in gaat zeggen. Ik denk, is dat heel eerlijk om zo te oordelen zonder iets ervan af te weten, of helft weet niet eens de situatie en reageerde maar....

Nouja mss wil diegene nog wat uitleggen via pm message of willen iets delen hier dan maar. laat dat aan hem. Maar ben iig blij dat er iemand is die me wat de inside info kan geven over dit gebeuren en wat nu niet echt openbaar op internet is. Nou daar gaat verandering in komen vanaf nu kan ik je vertellen.

35 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

17-mei-2020 - Corona - justitie - cbr

Om maar weer eens een update te geven. Ok helemaal in het begin had ik het allemaal nog ok geregeld enzo. Dat was net voor het corona gedoe en maatregelen. Ik had dit zonder rijbewijs nog kunnen doen

En toen was er ineens corona crisis, wat nu, lees..

Ok mijn sector is niet de enige getroffen hierin. Alle jubel gaat wel uit naar de zorg enzo wat wat mij betreft ook totaal tercht is. maar tegelijkertijd ligt er een hele rest op zijn gat, contract

12 maart, 2020 - Met het OV en hoe gaat dat

Het valt opzich onwijs mee met de vertragingen moet ik zeggen. Nu ben ik er nu natuurlijk stuk vroeger en later bij als dat ik nog student was. Vannochtend paar min met intercity, maar had geen overs

bottom of page