top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverKreetje

15 februari 2020, opgepakt door de politie

Bijgewerkt op: 5 mrt. 2020

Teveel geblazen hoor na 200m max te hebben gereden. Ik ga mezelf niet zeggen dat ik er nu fout in was. maartgoed 4 uur op het politie bureau gezeten. Vervolg komt wel want onderhand was het lastig uit te zoeken wat mijn rechten nu zijn. Blijkbaar 0 dus en wil hier ieder ander die ermee te maken komt even op de hoogte stellen, Update komende week. ben nu 2 weken verder, en ok cbr komt hier ook nog bij en mss wel cel straf...... ik wil het niet goed praten allemaal, maarja fout wel. En ok baan weg niet kunnen betalen is een hoge straf wel.



daarom dit want ga jullie nl op de hoogte houden nu, ook met het cbr allemaal


52 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

17-mei-2020 - Corona - justitie - cbr

Om maar weer eens een update te geven. Ok helemaal in het begin had ik het allemaal nog ok geregeld enzo. Dat was net voor het corona gedoe en maatregelen. Ik had dit zonder rijbewijs nog kunnen doen

En toen was er ineens corona crisis, wat nu, lees..

Ok mijn sector is niet de enige getroffen hierin. Alle jubel gaat wel uit naar de zorg enzo wat wat mij betreft ook totaal tercht is. maar tegelijkertijd ligt er een hele rest op zijn gat, contract

12 maart, 2020 - Met het OV en hoe gaat dat

Het valt opzich onwijs mee met de vertragingen moet ik zeggen. Nu ben ik er nu natuurlijk stuk vroeger en later bij als dat ik nog student was. Vannochtend paar min met intercity, maar had geen overs

bottom of page